Filosofie en werkwijze

We merken dat onze klanten het waarderen dat we dichtbij, benaderbaar en bereikbaar zijn. Niet alleen tussen 09.00 uur en 17.00 uur, vooral ook op de momenten dat zij ons nodig hebben en in de mate die zij wensen. Ze vinden in ons een bondgenoot bij hun financiële bedrijfsvoering. Daarom presenteren we ons niet langer als louter een traditioneel accountants- en administratiekantoor, maar als allround financiële dienstverlener. Een partner die echt begrijpt wat onze klant wil en nodig heeft en een antwoord geeft nog voor de klant zijn vraag heeft hoeven stellen. Een partner die naast haar klant staat en graag zijn papierwerk over wil nemen als daaraan behoefte is.

Onze klanten zijn allemaal anders. We hebben de DGA’s die ons al sinds jaar en dag hun jaarreke­ningen, balansen en fiscale zaken toevertrouwen. Grote ambities zijn vaak hun drijfveer. Ze willen uitbreiden, groeien en hun bedrijf gezond nalaten aan hun opvolgers. Ze hebben gevoel voor cijfers en hoe ze hun kapitaal optimaal voor zich kunnen laten werken. Ze vragen van ons dat we méédenken. Dat we nog inventiever zijn dan zij in het vinden van oplossingen en constructies waarmee zij hun dromen kunnen vervullen.

De controllers die met ons willen klankborden zijn weer heel anders. Zij verwachten van ons kennis en kunde. Tot in detail uitgekiende oplossingen voor complexe financiële vraagstukken.

We hebben ook te maken met klanten die in de eerste plaats vakman zijn. Gek op auto’s, appels of bloemen. Ondernemers die alles van hun product weten en heel goed snappen hoe ze dat moeten verkopen, maar die soms een broertje dood hebben aan het papierwerk dat erbij komt kijken. Zij willen gemoedsrust en gemak en willen het liefst zo min mogelijk met hun administratie geconfronteerd worden. Ze hebben er stiekem zelfs een beetje schrik van en slapen slecht uit angst iets fout te doen.

Ondanks alle verschillen hebben onze klanten ook veel met elkaar gemeen. Elke klant weet hoe belangrijk financiën zijn voor het voortbestaan van zijn onderneming. Elke klant heeft een hekel aan verrassingen, aan onverwacht hoge facturen en wil weten waar hij aan toe is, ook (vooral?) met zijn financiële dienstverlener.

De New Vision Groep is dat volledig met hen eens. We zijn niet alleen keien van administrateurs, fiscalisten en accountants zijn, maar bovenal mensenmensen die inzien wat de klant wel en niet wil en nodig heeft. Die weten wanneer ze de klant even met rust moeten laten en wanneer hij geactiveerd moet worden.